praca: Specjalista ds. Administracji Ruchu

czw
Paź

Data publikacji:

czw

Paź

2020

Specjalista ds. Administracji Ruchu

Specjalista ds. Administracji Ruchu
Miejsce pracy: Koszalin
Nr ref.: ADM/2020/09/Koszalin

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Lokalizacja: Koszalin, ul. Przemysłowa


Godziny pracy: praca na cały etat, w godz. 10.30-18.30

 

Specjalista ds. administracji ruchu w DB Schenker to stanowisko administracyjne (biurowe). Twoja praca będzie polegała na rozliczaniu kierowców z listów przewozowych, dokumentów zwrotnych, potwierdzaniu dostaw przesyłek, rozliczenie usługi pobrania, taksacji listów przewozowych, fakturowaniu oraz telefonicznej obsłudze klienta.

 

Profil kandydata:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • swoboda w posługiwaniu się pakietem Microsoft Office – zarówno MS Word jak i Excel,
  • otwartość na pracę w godzinach popołudniowych,
  • gotowość do pracy zespołowej, pomocy innym i współdziałania,
  • dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków i determinacja do rozwiązywania problemów operacyjnych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • otwartość na pracę z wymagającym klientem.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy biurowej,
  • kreatywność i otwartość w poszukiwaniu nowych rozwiązań.

Oferujemy:


Kultura i rozwój:

  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

  • wt
    Paź
    Data publikacji:
    wt
    Paź
    2020

    Pracownik administracyjno-biurowy

    Firma:  Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
    Miejsce pracy:  zachodniopomorskie/ Białogard

    rezerwacja miesjc w ośrodkach poprzez booking oraz strony internetowej, sporządzanie ofert i umów, kontakt z klientem Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, brak Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B

    Poznaj ofertę
  • pt
    Paź
    Data publikacji:
    pt
    Paź
    2020

    Fault Coordinator [rekrutacja online]

    Firma:  NOKIA
    Miejsce pracy:  zachodniopomorskie/

    Localization: Wrocław Daily Activities: You will be responsible for dealing with administration aspects related to fault management on department level as well as interacting with other development units. Cooperation with testing engineers in the scope of...

    Poznaj ofertę
  • pt
    Paź
    Data publikacji:
    pt
    Paź
    2020

    Specjalista ds administracyjnych

    Firma:  TRAKCJA S.A.
    Miejsce pracy:  zachodniopomorskie/ Szczecin

    NA TYM STANOWISKU, BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów dotyczących kontraktu. Przygotowywanie projektów pism/raportów. Kompleksową obsługę...

    Poznaj ofertę
  • czw
    Paź
    Data publikacji:
    czw
    Paź
    2020

    Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Firma:  Globetek Sp. z o.o.
    Miejsce pracy:  zachodniopomorskie/

    Zakres obowiązków: Wsparcie kierownika budowy i zespołu budowy we wszystkich zadaniach administracyjnych Organizowanie zakwaterowania i transportu dla nowych pracowników Pomoc pracownikom przy ubieganiu się o wizę / pozwolenie na pracę Organizowanie podróży...

    Poznaj ofertę
  • pon
    Paź
    Data publikacji:
    pon
    Paź
    2020

    Administrator Biura Budowy

    Firma:  Globetek Sp. z o.o.
    Miejsce pracy:  zachodniopomorskie/

    Zakres obowiązków: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Budowy Wsparcie kierownika budowy i zespołu budowy we wszystkich zadaniach administracyjnych Organizowanie zakwaterowania i transportu dla nowych pracowników Pomoc pracownikom przy ubieganiu się o...

    Poznaj ofertę