praca: Naczelnik wydziału

pon
Sty

Data publikacji:

pon

Sty

2021

Naczelnik wydziału

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Szczecinie
Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Lubieszyn
Ogłoszenie o naborze Nr 72763

Warunki pracy


  • budynek parterowy

  • stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego

  • praca siedząca przy komputerze w wymuszonej pozycji ciała powyżej 4 godzin dziennie

  • praca w siedzibie urzędu

  • wyjazdy służbowe

  • obsługa urzadzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, drukarka)

  • oświetlenie naturalne i sztuczne

  • pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych

  • brak specjalistycznych urzadzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

  • bariery architektoniczne: utrudnione poruszanie się po budynku (ciężkie drzwi otwierane przy pomocy czytnika kart, który umieszczony jest z boku na ścianie na wysokości ok. 1,5 m).

Zakres zadań

  • Kieruje pracą Wydziału Administracyjno-Technicznego oraz nadzoruje nad prawidłowością wykonywania pracy przez podległych pracowników w zakresie m.in. : zarządzania siecią informatyczną, siecią komputerową oraz siecią telekomunikacyjną w Inspektoracie, zarządzania lokalami oraz pomieszczeniami będącymi w dyspozycji Inspektoratu, zaopatrywania Inspektoratu w niezbędny asortyment, zapewnienia prawidłowego działania sprzętu będącego na wyposażeniu Inspektoratu, właściwej współpracy z podmiotami zajmującymi się legalizacją sprzętu, naprawami oraz przeglądami, bieżącej eksploatacji i napraw pojazdów służbowych, prowadzenia spraw związanych z ewidencją wyposażenia Inspektoratu, obrotu dokumentów, w tym współpracy z operatorami pocztowymi, realizacji zapotrzebowania na umundurowanie i inne elementy niezbędnego wyposażenia inspektorów transportu drogowego, wykonywania czynności związanych z zapewnieniem właściwych standardów wewnętrznych obrotu i archiwizacji dokumentów
  • Sporządza projekty umów zawieranych przez Wojewódzkiego Inspektora w zakresie tematyki związanej z pracą Wydziału
  • Sporządza projekty aktów wewnętrznych Wojewódzkiego Inspektora w zakresie tematyki związanej z pracą Wydziału
  • Współpracuje z pracownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie działania Inspektoratu
  • Prowadzi Archiwum Zakładowe Inspektoratu w tym pełni funkcję koordynatora czynności kancelaryjnych
  • Pełni funkcję koordynatora czynności kancelaryjnych w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego praca w administracji publicznej
  • znajomość przepisów podatkowych oraz związanych z ubezpieczeniami pojazdów
  • znajomość przepisów związanych z funkcjonowaniem archiwum jednostki oraz archiwizacją dokumentów
  • doświadczenie w prowadzeniu zakładowego archiwum
  • znajomość obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • umiejętność konstruktywnego myślenia
  • zdolność syntetyczmego formułowania wypowiedzi
  • umiejętność operatywnego działania, reagowania, rozstrzygania i podejmowania decyzji
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji czasu pracy oraz ustalania priorytetów
  • umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania ludźmi
  • umiejętność negocjacji
  • odpowiedzialność i rzetelność
  • systematyczność i samodzielność
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • język obcy: znajomość komunikatywna języka angielskiego lub niemieckiego
  • znajomość przepisów dot. inwentaryzacji
  • umiejętność rozliczania zużycia materiałów eksploatacyjnych
APLIKUJ TERAZ