praca: Młodszy Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami / Junior Property Manager

  • Strona główna
  • / Młodszy Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami / Junior Property Manager
pon
Wrz

Data publikacji:

pon

Wrz

2020

Młodszy Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami / Junior Property Manager

EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w wiodących firmach z branży budowlanej oraz nieruchomości. Koncentrujemy się na takich obszarach jak branża deweloperska, nieruchomości, budownictwo, projektowanie i architektura oraz usługi konsultingowe. Jesteśmy partnerem biznesowym dla wiodących organizacji na rynku. Budując relacje z Kandydatami, bazujące na otwartości i zaufaniu, rozpatrujemy potencjał każdej osoby zarówno pod kątem wszystkich prowadzonych rekrutacji oraz przyszłych potrzeb naszych Klientów.

Młodszy Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami / Junior Property Manager
Miejsce pracy: Szczecin

Dla międzynarodowej firmy będącej właścicielem oraz zarządcą obiektów komercyjnych poszukujemy Junior Property Managera, który/a będzie wspierać zarządzanie nieruchomościami. Idealny/a Kandydat/ka posiada doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – biura, centra handlowe, przemysł, etc.

 

Firma gwarantuje atrakcyjne wynagrodzenie (umowa o pracę lub B2B), niezbędne narzędzia, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę oraz zaufanie ze strony przełożonych.

 

Opis zadań:

  • Udział w przygotowywaniu budżetów Capex i Opex
  • Wsparcie w wyborze podwykonawców np. Facility management, utrzymanie zieleni I odśnieżanie, odśnieżanie dachów.
  • Przygotowywanie raportów do właścicieli budynków (kwartalne lub miesięczne).
  • Nadzór nad wprowadzaniem/wyprowadzaniem się najemców do budynku- podpisywanie protokołów, rozliczanie usterek itp.
  • Kontakt z serwisami gwarancyjnymi ze strony wykonawców budynków.
  • Nadzór nad gwarancjami bankowymi najemców tj. przygotowywanie wezwań w przypadku zbliżających się terminów wygaśnięcia, uzupełnienia wymaganych kwot.
  • Windykacja należności tj. przesyłanie wezwań do zapłaty do odpowiednich osób.
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem obiektami komercyjnymi – centra handlowe, biurowce, centra logistyczne
  • Dobra znajomość tematyki zarządzania nieruchomościami
  • Wykształcenie techniczne lub znajomość kwestii technicznych związanych z zarządzanymi nieruchomościami
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Prawo jazdy kat. B
Oferta:
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + pakiet socjalny
  • Praca w gronie profesjonalistów w branży nieruchomości
APLIKUJ TERAZ