praca: Konsultant / Konsultantka Działu Back Office z j.hiszpańskim

  • Strona główna
  • / Konsultant / Konsultantka Działu Back Office z j.hiszpańskim
nie
Lis

Data publikacji:

nie

Lis

2020

Konsultant / Konsultantka Działu Back Office z j.hiszpańskim

Konsultant / Konsultantka Działu Back Office z j.hiszpańskim

Miejsce pracy: Szczecin

Interesujesz się modą i często robisz zakupy przez internet?

Teraz możesz zostać wsparciem bardzo znanego sklepu z branży fashion.

Pomożesz klientom w robieniu udanych zakupów

i przy okazji zdobędziesz nowe ciekawe doświadczenie :)

 

Firma APS Sp. z o.o., spółka z grupy Majorel poszukuje konsultantów/ek do obsługi klienta.

 

Jako Konsultant/ka będziesz odpowiedzialna/y za telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów, odpowiadając na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji lub zwrotu produktów zakupowej platformy internetowej.

 

Współpraca do końca stycznia 2021.

 

Wymagania:
  • Dobra obsługa komputera;
  • Zaangażowanie;
  • Nastawienie pro-klienckie;
  • Znajomość j. hiszpańskiego na poziomie B2+/C1.
Oferujemy:
  • Płatne szkolenie wdrożeniowe;
  • Profesjonalne wsparcie w trakcie szkolenia i po szkoleniu;
  • Stawkę 26 PLN brutto/h;
  • Umowę zlecenie (od umowy odprowadzamy składki);
  • Szkolenie oraz świadczenie zlecenia w formie zdalnej - zasięg do 2h dojazdu do biura;
  • Obsługa klienta w przedziale godzinowym 8-22 od poniedziałku do niedzieli + święta.
  • Dyspozycyjność min.80h/mile widziane 160h w miesiącu;
  • Możliwość rozwoju wewnątrz firmy.
BENEFITY
  • Mentoring
  • Zgrany zespół
  • Prezenty urodzinowe
  • Lokalizacja w centrum
  • Dni tematyczne

Interesujesz się modą i często robisz zakupy przez internet?

Teraz możesz zostać wsparciem bardzo znanego sklepu z branży fashion.

Pomożesz klientom w robieniu udanych zakupów

i przy okazji zdobędziesz nowe ciekawe doświadczenie :)

 

Firma APS Sp. z o.o., spółka z grupy Majorel poszukuje konsultantów/ek do obsługi klienta.

 

Jako Konsultant/ka będziesz odpowiedzialna/y za telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów, odpowiadając na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji lub zwrotu produktów zakupowej platformy internetowej.

 

Współpraca do końca stycznia 2021.

 

Wymagania:
  • Dobra obsługa komputera;
  • Zaangażowanie;
  • Nastawienie pro-klienckie;
  • Znajomość j. hiszpańskiego na poziomie B2+/C1.
Oferujemy:
  • Płatne szkolenie wdrożeniowe;
  • Profesjonalne wsparcie w trakcie szkolenia i po szkoleniu;
  • Stawkę 26 PLN brutto/h;
  • Umowę zlecenie (od umowy odprowadzamy składki);
  • Szkolenie oraz świadczenie zlecenia w formie zdalnej - zasięg do 2h dojazdu do biura;
  • Obsługa klienta w przedziale godzinowym 8-22 od poniedziałku do niedzieli + święta.
  • Dyspozycyjność min.80h/mile widziane 160h w miesiącu;
  • Możliwość rozwoju wewnątrz firmy.
BENEFITY
  • Mentoring
  • Zgrany zespół
  • Prezenty urodzinowe
  • Lokalizacja w centrum
  • Dni tematyczne
Ze względu na ochronę Państwa danych osobowych prosimy o aplikowanie wyłącznie przez formularz.
Formularz zawiera klauzulę informacyjną oraz adekwatną zgodę na przetwarzanie danych w procesie rekrutacyjnym.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

  • pon
    Lis
    Data publikacji:
    pon
    Lis
    2020

    Specjalista ds. obsługi małych i średnich przedsiębiorstw

    Firma:  mBank S.A.
    Miejsce pracy:  zachodniopomorskie/ Szczecin

    Mamy dla Ciebie świetną propozycję. Co powiesz na pracę, taką na serio. Poważną. Taką, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo czeka na Ciebie wiele wyzwań. Taką, w której: głównie kontaktujesz się telefonicznie z przedsiębiorcami z różnych...

    Poznaj ofertę
  • pon
    Lis
    Data publikacji:
    pon
    Lis
    2020

    Koordynator wsparcia Klienta z językiem angielskim

    Firma:  LSJ HR Group
    Miejsce pracy:  zachodniopomorskie/ Szczecin

    Szczecin Będziesz odpowiadać za: Obsługę zapytań do Klientów anglojęzycznych – email, telefon, czat Realizację nowych zamówień od Klientów oraz wsparcie w użytkowaniu produktów firm Wspieranie zagranicznych partnerów biznesowych i utrzymywanie...

    Poznaj ofertę
  • pon
    Lis
    Data publikacji:
    pon
    Lis
    2020

    Sales Consultant with Dutch language

    Firma:  Homeglobal
    Miejsce pracy:  zachodniopomorskie/

    Location: Warsaw or Remote Job description: Providing a complex customer service for clients from Netherlands concerning accepting, realizing and actualizing the orders; Advising clients in adjusting the product offer to their individual needs; Ensuring a good...

    Poznaj ofertę
  • pon
    Lis
    Data publikacji:
    pon
    Lis
    2020

    Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język holenderski

    Firma:  Homeglobal
    Miejsce pracy:  zachodniopomorskie/

    Lokalizacja: Warszawa lub Zdalnie Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym...

    Poznaj ofertę
  • nie
    Lis
    Data publikacji:
    nie
    Lis
    2020

    Konsultant / Konsultantka Działu Back Office z j. włoskim

    Firma:  Administration Personnel Services Sp. z o.o.
    Miejsce pracy:  zachodniopomorskie/ Szczecin

    Interesujesz się modą i często robisz zakupy przez internet? Teraz możesz zostać wsparciem bardzo znanego sklepu z branży fashion. Pomożesz klientom w robieniu udanych zakupów i przy okazji zdobędziesz nowe ciekawe doświadczenie :) Firma APS Sp. z o.o.,...

    Poznaj ofertę