Praca: Specjalista ds. obsługi Klienta (przychodzące)


Jesteśmy częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, który od 18 lat skutecznie realizuje rekrutacje dla różnych gałęzi biznesu. Obecnie dla naszego klienta, wiodącej norweskiej firmy związanej z branżą motoryzacyjną, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta (przychodzące)
Miejsce pracy: Goleniów, Nowogard
Zakres obowiązków
  • obsługa Klientów online (głównie za pośrednictwem wewnętrznego systemu, mail, telefon)
  • odpowiadanie na zapytania, rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • wsparcie Klienta na każdym etapie procesu
  • budowanie relacji z Klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • sporządzanie raportów z wykonywanych działań
  • prace biurowe
Poszukiwane kompetencje
  • pozytywne nastawienie  – warunek konieczny!
  • łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania relacji z ludźmi
  • umiejętność i zapał do rozwiązywania problemów
  • konsekwentna realizacja celów, które stawiasz przed sobą
  • kreatywne podejście do powierzonych zadań
  • znajomość języka angielskiego
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
Oferujemy
  • elastyczne godziny pracy - praca zmianowa, możliwość dostosowania godzin pracy do zajęć dodatkowych
  • stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa) plus system motywacyjny
  • profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe w ramach godzin pracy
  • realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
  • praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
  • przyjazna atmosfera pracy
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/specjalista-ds-obslugi-klienta-przychodzace_1916109.html
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Asystent Działu Obsługi Klienta

Mailowa obsługa zgłoszeń klientów Odpowiadanie na pytania i wątpliwości klientów drogą e-mailową Rozpatrywanie reklamacji Dbałość o sprawny przepływ informacji Bardzo dobra znajomość oferty Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym...

adidas Customer Care Specialist with French

Location: Warsaw/Poland   You have the chance to become a part of the support team based in Poland supporting the adidas Group Online Shop. At adidas our love of sport drives who we are and what we do. We are bigger than our products. We don’t just work to create...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Do Twoich zadań należeć będzie m.in.: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy dbanie o dobry wizerunek firmy obsługę komputera i kasy fiskalnej Jeżeli posiadasz: umiejętność obsługi komputera łatwość w nawiązywaniu...

Business Support Specialist with German

Resolves inners clients questions or problems over the telephone or Internet connected with purchasing or financial department; Collaborating in the international environment on a daily basis; Analyse client’s questions and concerns, escalating problems to...